poniedziałek, 27 lipca 2015

Empatyczny policjant.



To oczywiście w dowcipie...a w życiu...to pomarzyć tylko można...


Znalezione obrazy dla zapytania porsche panamera


A dowcip...dobry...to postanowiłam się podzielić...
Mężczyzna po 40-tce, czyli przeżywający kryzys wieku średniego, pomykał szosą w swoim nowiutkim Porsche (który zakupił dla przedłużenia swej męskości).
Kiedy już dwukrotnie przekroczył dozwoloną prędkość, we wstecznym lusterku zobaczył charakterystyczne mrugające światełka.
Pewien mocy swojego Porsche ostro przyspieszył, ale wóz policyjny - podrasowany pewnie - nie dawał za wygraną. Po chwili, pomyślał, że jednak nie zgubi ogona, że w ten sposób może tylko przysporzyć sobie kłopotów i zjechał na pobocze. 
Policjant podszedł do niego, bez słowa sprawdził prawo jazdy i powiedział:
- To był dla mnie długi dzień, zbliża się koniec mojej zmiany, na dodatek jest piątek trzynastego. Mam dość papierkowej roboty, więc jeśli znajdzie pan jakieś dobre wytłumaczenie to może Pan odjechać bez mandatu.
Mężczyzna pomyślał chwilkę i powiedział:
- W zeszłym tygodniu moja żona zostawiła mnie dla jakiegoś policjanta
Bałem się, że chciał mi ją pan oddać.
- Życzę miłego weekendu - powiedział policjant
Aż dziwne, że pan się zatrzymał w końcu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz